Tandläkaren + klippning

Cha cha bloggen!

hahahah förlåt för oseriös start på inlägget men va tvungen :(

Men har precis varit hos tandläkarne och fixat den delen som gick sönder, den har gjort de 15 gånger nu och jag skämtar inte!!!

Sen skulle jag skynda mig vidare till frisören (min moster) då jag behövde klippa topparna lite ;) Men sen ringde tandläkaren upp mig på mobilen 5 minuter senare när jag precis hoppat på bussen mot frissan då dom vill att jag ska komma tillbaka för dom hade GLÖMT att sätta tillbaka vissa delar i min tandställning :/

Så fick dra tbx till tandläkaren, ringa min frisör och säga att tanläkarna sög så jag behövde gå tillbaka.

Jag fixade tandställningen, fick en tandborste + tandkräm gratis för att de fick ringa tbx mig :D Sen ringa jga min frisör och stack sedan dit för att klippa mig ;)



jag osminkad i mitt nya hår hihi! Klippte
bara 2 cm kanske för att få bort de slitna
:D Sen plattades mitt annars lockiga
hår till platt fint hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alla vi har väl ett namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0