Typsikt...

åh! Jag har rpecis haft frilufsdag. Började med att åka skridksor i typ två timmar med Lollo och olivia. de av ganska skoj och de var suuuper tur att det var inomhus så jag itne frös så mkt :D

Sen så var även Philip och Erik där från 9a och åkte med de var bara vi från nian sen var de massa småungar från 6an och neråt.

Philip kan åka såå jäääävla snabbt för han spelar ishocky riktigt bra ;) Tvingade honom att dra mig i skitsnabb fart och de var VÄÄDLIGT snabbt :P

Sen skulle man bada men de hade jag inte lust med då jag skulle träna för christel med chamme senare och de skulle jag inte hinna om jag var med och badade. Så sa att de var min vecka, behövde gå en timmas lång promenad men då drog jag till stan istället och sen tbx och sen hem ;)

Men väl hemma, sönderstressad som jag var så ringer mamma och säger att träningen blivit inställd -.-'

Så jävla typsikt! och anledningen var att de var för kallt! suck min vanliga otur då asså...

Inte nog med de så hade jag avbokat mitt zumba pass för träningen men nu när den ej blit av vill jag ju zumba! Men som tur var fanns det 1 plats kvar :D

Puuuuss!



Kommentarer
Postat av: CONVERSE

- Okej :) Allt bra idag?

2012-02-03 @ 15:38:37
URL: http://minaconverse.blogg.se/
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggen igen!

det blev ett litet uppehåll i bloggen lite spontant. Men som du säkert har sett (om du har varit inne på min blogg) så har jag uppdaterat den lite då och då för att hålla bloggen vid liv :)



Allt bra med dig annars?

Hade du en bra alla hjärtans dag?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

2012-02-15 @ 05:29:49
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alla vi har väl ett namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0