Godnatt!

Godnatt alla söta läsare! Imorgon har jag låååång skoldag men ska blogga från skoldatan ;)

Jag vet att klockan bara är 20.45 men jag stänger oftast datan innan 21 så ligger jag och läser en stund :)

Förresten! Nya jersey shore avsnitt har kommit ut!!! Har hört av en källa att OBS OBS OBS SPOILER!!!!


OBS OBS OBS SPOILER!!!!OBS OBS OBS SPOILER!!!!OBS OBS OBS SPOILER!!!!OBS OBS OBS SPOILER!!!!

























Bjuder på en snygging så inga råkar läsa när jag spoilar som inte vill :D

Att deena (bra stavning jao :D) kommer råka ha sex med mike :O nya avsnitt på min sida dom som går i USA nu :D

Kommentarer
Postat av: Moa Mildén

Aha kul :D Jag ska strax plugga lite :)

2012-01-22 @ 21:39:42
URL: http://onehorseonedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alla vi har väl ett namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0